Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- udzielanie informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego rolników oraz ubezpieczenia zdrowotnego,
- przyjmowanie i weryfikacja składanych zgłoszeń i innych wpływających dokumentów,
- przygotowywanie i wydawanie zaświadczeń,
- podejmowanie działań mających na celu dochodzenie należności,
- analiza akt i rozliczeń na kontach płatników składek,
- prowadzenie korespondencji związanej z zakresem wykonywanych zadań,
- przyjmowanie zgłoszeń wypadków przy pracy rolniczej,
- przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników.
Warunki pracy:
Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym.
W tym wykonywanie pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa
sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Budynek, w którym będzie wykonywana praca nie jest przystosowany do potrzeb osób
niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak windy w budynku.
Budynek dwukondygnacyjny. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami. Wyjazdy w teren oraz przewóz korespondencji między jednostkami organizacyjnym.
Planowana data zatrudnienia: lipiec 2025 r.
StPr/25/1300
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN